Lördag




Gårdagen var fullspäckad med träning, presentfix, städ och plock och sen en riktigt god middag med brudarna!! :-) Vi åt tills vi mådde illa sen köpte vi godis innan vi åkte hit och tröck i oss ännu mer!! Åhh fy fan, jag hade lite ångest när jag la mig igår men såna dagar när man äter vad och hur mkt man vill måste ju liksom finnas vad tråkigt de skulle va annars ;-) Haha!!



Startade dagen idag med grötfrulle och kaffe som vanligt.. Sen har jag skurat, tränat, ätit igen och plockat ner gardinerna i matrummet för att hänga upp en av dom nya och kolla hur mkt jag måste fålla - så nu vet jag vad jag ska göra sen ;-)

Nu ska jag gå och hämta hem Alwin från Hugo och sen till byn för att hämta Alma som har sovit där :-)





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0