Spänd som en fiol

 
 
 
 
Har ju haft aja i min gamla rygg ett tag och när jag jobbade min sista natt förra veckan lyckades jag vrida mig på nå sätt så jag fick helt galet ont.. Jocke har fått hjälpa mig med att smörja zon och massera och spikmattan har använts flitigt så det kändes rätt ok efter nån dag men igår började det göra riktigt ont igen så imorse ringde jag och fick mig en tid redan idag..
Det visade sig att jag var helt sjukt spänd i hela ländryggen-bäckenet-sätet-benen ner till knävecket-på sidorna av magen typ..
 
När hon började mjuka upp i ryggen gick det rätt ok men när hon började med sätet gjorde det riktigt ont för att inte tala om när hon började med benen - där gjorde det helt sjukt jävla ont bara hon röde typ så till en början kunde hon inte ens använda ngn tyngd när hon började mjuka upp..
Det var som fiolsträngar genom hela benen sa hon..
Kan ju förklara varför jag alltid tycker det gör sjukt ont om typ Alwin petar mig på benen!!
När jag gick därifrån kändes det betydligt bättre och hon tyckte det hade släppt riktigt bra.. Jag bokade inte in ngn ny tid men tror nog jag ska gå om ca1månad igen om det inte behövs innan för sådär vill jag absolut inte ha igen!!
Ska även testa att ligga med benen på spikmattan så kanske dom blir bättre..
Synd att sånt ska vara så jäkla dyrt men det är ju välinvesterade pengar om inte annat!!
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0