Vart är min sommar?




Alltså det regnar var och varannan dag är är kallt - för att inte tala om nu när de blåser stormvindar!!
Vart är våran sommar??
Ska det vara sånt här väder i sommar hade jag inte behövt vara ledig så länge då tar jag hellre en utlandsresa till hösten - men inget att göra åt nu :-/

När de regnar så får man ju iaf gjort lite inne så idag har vi lyft in Alwins skrivbord i hans rum och satt upp en hylla där.. Städat och tvättat - välbehövligt!!
Imorron måste de bli bättre väder för vi måste få målat klart!!
Har vilodag från träningen imorron oxå så jag har hela dagen till att göra annat :-)





Kommentarer
Leea

Tack för tipsen, man känner sig rätt borta när man inte pysslat med sådant tidigare :) Tåls att komma ihåg när de blir skoköp, vilket borde bli typ snart :)

Svar: Gå på ngn sportaffär och testa vad som känns bäst :)
MammaEmma

2013-07-02 @ 20:51:06
URL: http://poottan.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0