Lördag

 
 
 
Skrev ett inlägg via appen i torsdags som tydligen inte kommit upp - skit app!!
Har precis startat igång våran nya dator som jag var och hämtade ut igår, så skönt med en ordentlig dator, nu håller vi tummarna att vi blir nöjd med den!! Än så länge är jag de iaf, den är snygg och har väldigt sköna knappar :)
Lite annat tangentbord än vi haft tidigare så kan hända de blir mer stavfel än vanligt ;)
 
Igår hade vi iaf 1års-kalas för våran lilla donna och idag fortsätter vi med kalasandet för dom som inte kunde komma igår - synd för dom då tårtan är slut och den var riktigt god - MVG till mig ;)
Mer om de sen nu ska jag fixa lite här :)
Heipa!!
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0