Tisdag

Efter en vecka hemma är nu Alwin på dagis och jag hoppas han håller sig frisk så han kan vara och leka där med sina kompisar :)
Var och körde en sväng då vi lämnat av honom för Milly gillar inte riktigt att åka bil än så nu är de bara träna träna träna och ha med henna överallt så hon vänjer sig.. Hon blev iaf tyst och lugn efter en stund så de går framåt, när vi var till byn i söndags
grinade
hon hela vägen dit och hem - lilla bebisen...
Nu ska jag fara ett varv med dammsugaren medan småtjejerna sover så jag hinner innan mamma kommer och dricker kaffe :)


Kommentarer
Sandra

Vi har ju alltid haft med Ralf överallt, och han går inte lämna hemma ensam. Inne springer han runt runt och pinkar, ute skäller han till dödagar. Tur han har en kompis nu för tiden så grannarna inte blir garn :)

Svar: Nog tror jag de kommer gå bra att lämna henne, till en början får hon vara i buren för där känner hon sig trygg och har henne alltid i den i bilen och där har hon varit själv nån stund :) När hon blivit rumsren kan vi börja ha öppet buren när vi lämnar henne hemma :)
MammaEmma

2012-10-12 @ 19:44:02


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0