Morgonträning

Detta med träning och motion har rent ut sagt gått åt helvete när man varit förkyld i en evighet! Har haft ont i halsen, snorat och halvt hostat upp lungorna i flera veckors tid! Nu tror jag att de snart är helt över så i måndags var jag äntligen på spinning men tog de rätt lugnt då de kändes lite i halsen och jag tänker inte bli sjuk igen! Skönt vare iaf och idag när Alwin är lämnad på dagis blir de gymmet med Therese :) Jag är inget fan av gymmet men de är ett måste att ta sig dit! Känner mig bara obekväm och dum när man är där men de går ju alltid bättre när man har en träningskompis så nu kör vi ;) Jag önskar så att jag älskade gymmet och allt sånt och tog mig dit oavsett vad men man kan ju hoppas att de kommer så småningom :) Nu ska jag dra på mig träningskläderna, skynda ut och sätta i värmaren i bilen och sen dricka kaffe så man piggnar till så man inte står och gäspar som en zombie när vi ska träna! Och frukosten får vi ju inte heller glömma så kroppen får bränsle ;)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0