Milly

Så har hon äntligen kommit till oss, lilla Milly! Hon är så himla go och fin och det har än så länge gått superbra med en vovve i huset för våra hundrädda barn.. Alwin har busat med henne massor, hållt i henne och haft henne sovandes i knä - de går bättre än jag vågat hoppas på! Alma däremot tycker att hon är väldigt intressant och blir jätteglad när hon kommer fram till henne men förstår såklart inte att man måste vara försiktig så hon viftar och försöker mest lugga henne så de gäller att ha ögonen på henne så inte Milly blir skrämd! Ett inatt vaknade jag av att hon gnällde så jag gick upp och tog ut henne där hon bajsade sen har jag sovit på soffan med buren nedanför.. Hon har sovit i bur med syrran så vi fortsätter med de till hon är rumsren - självklart är den öppen uppepå så lägger jag bara dit handen när hon är orolig - och sen får den stå öppen så hon kan gå i och ur som hon själv vill.. All text blir ihop när jag skriver från mobilen och smileys måste man göra själv och de ids jag inte ;)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0