torsdag

Idag har jag och Alma spenderat några timmar med Ida och Leon :) Vi åkte dit när vi hade lämnat Alwin på dagis.. Vi surrade, drack kaffe, käkade havregrynsgröt, busade med bebisarna och fotade dom när dom var så söta och pussades :) Sen gick vi på en prommis så Milly skulle få kissa och vi få friskluft, de slutade med att vi gick till Ica Näsbyn där Jocke kom och plockade upp Milly och vi gick in på Loppis och kollade på skrot... Vickan kom dit och sen gick vi till dagis och hämtade gossen, gick en snabbis på Ica och sen hem... Jag är som vanligt helt kall och frysen då jag varit ute fast jag inte frusit under tiden?? Så nu ligger jag under filten i Alwins rum medan Jocke fixar käk ;) Måste duka :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0