Stortjejen ♥





Alltså shit vad våran lilla tjej börjar bli stor!!
Har hela tiden tänkt att hon kommer ha 68 i sommar eftersom Alwin hade de och han är ju ändå pojke och dom brukar ju vara lite större men i detta fall verkar de som att Alma är liite större :)
Vid 4månader var Alwin 66cm lång och vägde 7010g medan Alma var 65cm och vägde 7090..

Har alltså tvättat upp alla kläder i 68 som nu ska in i garderoben och jag håller tummarna för att hon kan ha det under sommaren då det är mer sommarkläder i den storleken av kläderna vi fått från min syster som flickorna haft samt att jag oxå köpt sommarkläder i 68..
Jaja nå de märks ju hur länge hon ryms i dom annars är de bara till att ta fram 74 och köpa på sig mer i den storleken - har börjat lite smått iaf :)
Tur jag gillar att shoppa ;)


Våran stora tjej ;)




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0