Sjukstuga





Denna lördag har spenderats i sängen - även om jag gillar våran säng som är riktigt skön så börjar jag vara rätt less nu och tror fan jag snart får liggsår alltså!!
Febern är här på besök - jag som typ aldrig brukar ha det man det är bara tacka och ta emot och försöka vila så mkt som möjligt..
Jocke har alltså fått ta hand om barn, hem och mat m.m idag men det tror jag bara är bra ;)
På förmiddagen hade jag gumman mysandes på min arm med ett rejält tag om sin snutte som slutade ganska fort med en däckad tös ;)
Gossen halvlåg bakom mig med sin dator i knät - han ville såklart oxå ha sin dator här när mamma hade de ;)
Underbara barn <3





Har varit upp några korta svängar på toabesök, lite surr och mat men annars bara legat och sovit 2 timmar mitt på dan..
Kände att då aptiten inte är den bästa så har jag lagt ner mitt detoxande för stunden för jag behöver få i mig ordentlig mat så jag tar upp det igen när jag känner mig bättre - bra val!!
Gossen är prickigkorv tror vi men han har bara prickar på kinderna och ena örat och nu ser det inte alls lika rött ut som tidigare idag så jag vette tusan..
Imorron är vi bjudna till min faster i Luleå som fyller år på måndag men tyvärr får vi ställa in då vi har sjukstuga - så typiskt!!



Nu ska jag fortsätta ligga i sängen och göra...ingenting..



Kommentarer
Idas mamma

Söta Alwin har vattkoppor.

Typiska utslag.

:)

Kram

Annelie

2012-03-10 @ 21:22:39


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0