Söndag 10 juni




Så var de söndag - stigit upp med mina små hjärtan då de är Jockes tur att få sovmorron idag, de om något behöver man!! Vi brukar turas om att få sovmorron då båda är lediga eller om jag börjar sent någon dag och det gör så mkt, då slipper man gå runt och vara trött varje dag om man får sova ut då och då.. Men nu har vi ju sån tur så båda barnen sover hela nätterna och är de någon som vaknar före fåglarna så är de Alwin och han klarar sig själv då han slår igång barntv när han stiger upp och väntar sen tills han hör att gumman vaknat innan han kommer in till oss ;)

Har slagit igång en maskin med tvätt och sitter och dricker en Latte medan gossen ser tv och gumman vilar i soffan :)
Tanken med dagen är att de ska spacklas och slipas i garaget och sen börja måla om de hinns, bilen ska tvättas, så ska jag skrapa och måla lite ute där färgen börjat flagna lite just där huset är mer utsatt.. Än så länge behövs inte huset målas så vi bättrar på där de börjar bli dåligt med färg så inte brädorna blir dåliga.. Men om jag ska vara helt ärlig så hade jag inte klagat om det hade behövt målas allt för jag är så sugen på vitt ;) Däremot är jag inte så sugen på den utgiften!!
Ser nu att de börja regna så vi får hoppas de slutar fort så man kan göra de vi planerat :)




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0