Hoff!!





Igårkväll 21.30 gick jag äntligen av min helvetesvecka!!
Efter hästpassen som vi har under helgerna behövs det två lediga dagar för att vila upp sig men jag har bara en så på tisdag var det bara att fara och jobba igen!! Så trött och slut jag var igår alltså!!
Tur de är över nu!!

Hunnit med att se studentbalen i onsdags som Jockes lillebror Fredrik gick på, så fina dom var!!
Och idag har vi varit på utsläppet och sen på studentfirande i byn :)
Ätit smörgåstårta och vanlig tårta så jag vet en som verkligen måste ut och motionera imorron!!

Btw så var jag ju och vägade mig på Nova igår morse - hade faktiskt förväntat mig att det skulle vara värre än det var så de var ju skönt de inte var lika illa som jag trott!! :)
På 3veckor ska jag väga mig igen för att kolla så det är fettet jag tappar och inte musklerna..
Efter vägningen drog jag en ride i gymmet oxå, andra passet för veckan och fy så jag fått ha träningsvärk nu sen jag var i måndags..
Eftersom jag inte har så lätt att ta mig iväg pga av jobb, barn och bandyn så la vi ihop ett helkroppsschema då jag fick mitt nya träningsschema så 2ggr i veckan är de bara häva sig dit och tar jag mig dit fler ggr så får jag köra lite annat.. De blir nog bra!!

Har massa bilder att dela med mig av men som är i kameran och mobilen så de får bli en annan dag för jag orkar inte börja med de nu ;)

Heipa!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0