Renovering på Blomgatan

 
                                                                                ♥
 
 
Igår tömde vi Almas rum, bar ut allt i gillestugan och städade upp där ute..
Så idag har vi rivit ALLT där inne - lister, fönsterfoder, tapeter, garderoben osv..
Ena väggen är de nån jävla väv på som inte går att få lös så de blir till att brespackla hela skiten!!
Skönt att de är igång nu iaf!!
Hoppas det inte tar så jävla länge innan det är klart där inne bara - de brukar ju kunna ta sitt lilla tag när vi börjar med något..
 
Jag och Alma har promenerat till Ida och Leon och sen gick vi och hälsade på jobbet och strosade i lite affärer..
Köpte ett par tights och en klänning till gumman på kids and teens för hennes tillgodokvitto..
Lämnade igen armandet jag fick av mina hjärtan på Fritz då jag behöver ett mindre för att slippa tappa de och de fanns inte hemma så jag får snällt vänta tills de kommit in..
Kollade på Chili och där hittade jag ett sjukt fint armband som jag inte köpte men jag tror fan jag måste fara och köpa de imorron - de var snyggt så förbannat!!
 
Shoppade lite tråkiga men måste ha saker på Coop bygg innan grabbarna kom och plockade upp oss och vi åkte till mamma där vi fick oss middag :)
 
När vi kom hem kom Therese över med en present åt mig - En vinare och en superfin berlock ;) Tack för de vännen!!
Under tiden jag varit borta hade Jocke plockat bort nå plankor som dom tidigare ägarna spikat för fönstrena i garaget så nu är det riktigt ljust där inne :)
Jag satte igång och skrapade färdigt på fasaden och har sen målat på de så nu var de gjort men tror jag måste dra ett varv till..
 
Gud så jag känner mig duktig idag då man mest ligger på latsidan och bara glassar runt annars ;)

 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0