Veckan





I onsdags blev våran lilla tjej hela 3veckor - tänk att hon snart är en hel månad, vart har tiden sprungit iväg??
Det var ju nyss vi var på förlossningen och fick se henne för första gången!!
Vi hade iaf tid på bvc för vägning dagen till ära och nu hade hon gått upp till hela 4250g och det märks för nu börjar hon bli rund och go om kinderna ;)



Jag gjorde ett smart drag och prommade till mamma efter vi hade lämnat gossen på dagis så duschade jag och åt frukost där för hade jag skullat göra de innan vi gick hade jag fått stiga upp före fan!!
Himla smidigt då mamma bor så nära oxå!!
Efter bvc gick vi tillbaka dit och somnade en stund på mammis säng innan hon kom hem från jobbet..
Sen kom även grabbarna och vi blev bjudna på middag :)



Igår hade jag och Terror planerat in en shoppingsväng till Finnlandet och Hapiranda där jag hittade en del kläder åt lillan och även jag själv fick mig något nytt.. Sen for vi vidare till Ikea för mera shopping innan vi avslutade på Maxi.. Kan lova att jag haft en del ont i mina fogar efter allt gående dom senaste dagarna så idag har vi bara varit hemma och tagit de lugnt.. Barnen har badat och jag har tvättat X antal maskiner så snart är alla kläder rena igen - bara några till kvar att tvätta imorron då det är fullt på sträcket nu..

Kinarestaurangen fick stå för middagen idag och nu blire bara mys resten av kvällen :D



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0