Håll dig borta - Slutbesiktning





Iförrgår kväll började jag känna mig lite konstig - lite småont här och var och som trött och slut..
Började känna mig lite smått förkyld - hallå, var jag inte nyss de?? Less!!
Igår under dagen kändes de bra men mot kvällen kom det igen och då kändes de även som att jag hade feber - frusen och öm i kroppen men ingen feber..
Gick och la mig vid 22 och vaknade typ 1½timme efter och nös X-antal ggr..
I morse när jag vaknade nös jag åter igen massor med ggr och nu sitter jag här och snorar..
Känner mig lite tung i huvet men annars som vanlig..
Skumt!!


På tal om något helt annat så har min mens kommit tillbaka igen och jag säger då de - Fan så skönt det är att vara gravid och slippa detta!!
Verkligen en av nackdelarna med att inte amma - mensen kommer tillbaka!!
Nå den kommer ju förr eller senare i vilket fall..
Ringde BM på morron och bokade tid för "slutbesiktning" och då ska hon även ta ett cellprov då jag inte blivit kallad till de än och känns lika göra de när man ändå är där så har man gjort bort de..
Känns faktiskt lite läskigt - tänk skulle de visa någon förändring eller så.. Ihhh!!



Nu ska jag lyfta arslet från soffan och plocka undan allt som ligger överallt och slå igång en tvättmaskin och om jag törs kanske jag dammsuger annars väntar jag tills Jocke kommit hem så får han fixa ;)





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0