En vanlig söndag

 
 
 
 
 
Precis skickat iväg en beställning på en dator - finally!! :)
Har även beställt lite kalasgrejor till barnens kalas som går av stapeln på fredag då våran stora lilla tjej fyller 1år!! Ohh shit alltså!! Alwin fyller år helgen efter och än så länge vet vi inte hur vi ska göra med hans kalas då Jocke har bortaresa den helgen och jag är inte så sugen att själv hålla i ett barnkalas med massa ungar.. :/ Vi får lösa de på någe bra sätt..
 
Annars idag startade jag dagen vid 8 tiden då Milly ville ut och då vaknade barnen oxå..
Jag och gumman var iväg på 1års-kalas hos Hilda kl10 med de andra barnen och mammorna från föräldragruppen :)
När Alma fyller år den 4e så har alla våra bebisar blivit 1år!! Tiden har gått så sjukt snabbt!!
Så himla kul att vi lärt känna dessa mammor och bebisar så Alma har polare i sin egen ålder att leka med då och då :)
 
 
 
 
 
 
 
Sen har jag och gossen varit och skottat hos mamma, skottat hemma, sen till mamma igen allihopa där vi fick oss middag, efter de for vi till graven och skottade och tände åt mormor och morfar innan vi åkte hem och skottade lite till ;) Blöt och tung jävla snö men ändå skönt ute nu när de inte är så förbannat kallt!!
Började även vara riktigt halt ute när vi kom hem så imorron måste jag nog ut och testa mina skor ordentligt ;)
 
 
Nu ska jag fortsätta kolla runt om jag måste klicka hem nå mera grejer ;)
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0