Dumma hosta





Stackars lilla gossen fick en hemsk hosta igår kväll när han sovit en stund och var ledsen och alldelens svettig så jag hoppade in i bilen och åkte till Ica för att köpa hostmedicin då vi hade slut, tror jag kastat den för att den gått ut när jag rensat i kylen..  Men när jag kom hem så sov han så gott..
Vid tolv tiden kom hen gråtandes till vårna säng och ville sova med mamma och pappa vilket han såklart fick och efter det har vi alla sovit gott till Jockes väckare började ringa vid 6..

Känner att jag oxå börjar ha lite ont i halsen så sitter nu och dricker en stor mugg med te för sjuk vill jag inte bli!!
Jag som sagt på senaste att vi aldrig är sjuka, vilket iofs stämmer rätt bra.. Eller aldrig ska man väl inte säga men sällan och det är ju den tiden på året nu när man brukar bli förkyld så säkert blir vi det..
Hur som helst så blir det en mysdag hemma idag för oss och jag tror jag ska försöka mig på att börja städa och plocka lite smått så det nån gång blir klart då man inte kan ta så mkt åt gången om man vill kunna röra sig sen..



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0