En del sliten!!






Idag har man varit en del sliten och är det fortfarande, det är hårt att ligga på topp!! ;) Höhö
Var på bowlingen och käkade igår med jobbet och efter maten bowlade vi såklart för att sedan gå vidare till Before och sen till Lilla.. Trevlig kväll måste jag säga!!
Blev väckt 8 på morron av grabbarna som hade bestämt att vi skulle följa med "farmor och farfar" till Luleå så det var bara pallra sig upp fast jag gärna hade sovit ett par timmar till!!
Var inte i nån direkt form för shopping men mat på Maxi blev det iaf :)

Tror vi har hittat en köksblandare nu som vi gilla men vi vet inte vad den kostar så måste kolla upp det så den inte är svindyr eller nå.. Riktigt snygg var den iaf!!
Kollade lite på olika alternativ för kakel osv men tror det lutar åt såna där plattor som man limmar fast eller typ stora kakelplattor som ser ut som flera små.. Bra jag är på att förklara ;)
Golv har vi nog bestämt oss för att det blir grått eller svart ek, snyggt som tusan!!
Vi måste vara flitiga nu med att kolla tak, tapeter osv nu för snart ska det ju börja rivas och då vill man ju ha det klart så fort som möjligt så då är det bra om vi har alla grejer!!



Ne nu ska jag forstätta läsa bloggar och sånt tills mitt nattbesök kommer :)
Sen ska jag komma ihåg att ställa om klockan oxå, får ju gå hem en timme tidigare den här natten och det behövs nog så sliten som man är!!



Kommentarer
Sandra

Köp en blandare från Mora... Dom är dyrare, men så jäkla mycke hållbarare än nå hafa skit osv... :)

2011-03-28 @ 08:35:02
URL: http://sanbjo.bloggplatsen.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0