Midsommarhelgen





Midsommarhelgen har spenderats ute i skärgårn med god mat, båtturer, spel och mys..
Det är så himla skönt att komma ut dit för där kan man koppla av på ett helt annat sätt än man kan göra här hemma.. Man kan bara släppa allt och bara vara.. Sen att man sover så sjukt gott där ute gör ju inte direkt saken sämre!! Visserligen är det inte så jätte bekväma sängar men vad gör det när man blir så härligt trött och slut av sjöluften :)
Idag har jag legat på bastubron och lapat sol det är mkt lättare att ligga i solen där ute än här hemma för där fläktar det så skönt (oftast) så man iaf har ro att ligga en stund men som vanligt får man ändå aldrig nån färg på kroppen..  Ska ta och inhandla sololja som jag kan smorsla in mig i så kanske man får lite färg iaf..
Rusktigt skönt är det iaf att komma hem igen och ha vanlig toalett, rinnande varmt vatten, vanlig dusch osv..


Båttur på midsommarkvällen





Gossen ser på Pippi, kolla in ögat där han fått ett bett


Skönt att bada i baljan när det ännu är lite väl kallt i vattnet



Nu har jag två veckors jobb framför mig och sen går jag på semester!!
Jocke och Alwin har bara den här veckan kvar innan dom går på semester/sommarlov och det känns ju lite fuskigt måste jag väl erkänna ;)





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0