SEMESTER






Igår jobbade jag sista arbetspasset på 5 veckor!!
Gud så skönt det känns med sommarsemester med mina grabbar!!
Det känns inte som semester än men de kanske beror på att de är helg och jag hade ändå varit ledig på schemat men förhoppningsvis infinner sig den känslan snart oxå :)

Har varit sjukt trött i veckan så igår somnade jag vid 22 och hade riktigt ont i skallen och ryggen när jag vaknade för en halvtimme sen när gossen ropade.. Har haft ont i huvudet nu varje dag i lite mer än en vecka och jag tror det beror på värmen och att man dricker för lite fast man tycker man inte gör annat än dricker så jag kör med Resorb vissa dagar för att slippa ha ont från morron iaf men det är ju så sjukt äckligt!!

Ne nu ska jag kolla barntv med gossen :)






Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0