Shrek





Igår kväll (lördag) visade dom Shrek 2 på 5an som vi såg och gossen verkade tycka om den.. Han tyckte om den så mkt så han har sagt flera ggr idag att han ska åka på affären och köpa Shrek ;) Sötungen!!
Däremot tror jag den är från 7år så det får kanske vänta.. Inte för att jag tyckte det var något hemskt över den men jaa vi får se..


(Bilden är googlad)


Lyckades bara sova till ett idag så jag har tagit en pn ikväll när Alwin hade lagt sig så jag borde vara pigg nu hela natten :) Sen är jag ledig till onsdag kväll då jag går på och jobbar två nätter igen innan jag får ta ledigt över helgen.. Jag vet att jag har sagt det förut men gud så skönt det är att få vara ledig mitt i veckan och lite sådär ibland!! På onsdag ska jag dessutom och tatuera mig så jag har verkligen något att se fram emot ;)
Är nu 4½år sen jag gjorde min sista så nu är det verkligen dax!! ;) Vad det blir får ni se sen när den är klar ;)
Har massor med idéer på olika tatueringar som jag vill göra men man kan ju inte göra allr på en gång!!





Nu ska jag kolla om jag hittar någon extern hårddisk så vi kanske får igång våran egen dator nån gång så man kan lägga upp lite bilder.. Så länge får det bli gamla bilder :)





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0