Funderingar





När jag var helgledig sist så pratade vi om att fara och bada på badhuset men hade inga badkläder då.. Nu har jag det och vi hade tänkt fara till helgen men det går ju inte för mig då jag inte får bada.. Så får se om bara grabbarna badar och jag står på kanten och kollar eller om vi tar det en annan helg??

Idag har jag iaf fått städat badrummet och lilltoan och så har jag spraymålat elementet i sovrummet och slipat lite på väggarna där inne men jag blir galen då pappret bara lossnar från skaftet!! Hade suttit fint med en slipmaskin!!
Imorron ska elementet målas ett varv till om inte Jocke gjort det ikväll och sen är det bara börja häva upp easy covern :) Får se om jag sätter sån där målartejp i hörnen eller om jag sätter dit lister, lister låter ju enkelt men vette tusan vad som blir bäst?? Det ska ju iofs vara vita tapeter så man kommer ju inte se dom ändå..
Kanske måste fara och kolla på sånt innan jag bestämmer mig men då var det ju det där med bil, Jocke kommer inte hem förrän tidigast halv sju imorron kväll och gå ner på stan är nog inget alternativ i kylan..

Nu måste jag hitta en bil snarast!!



Kommentarer
Ida

Varför får du inte bada?

2011-02-18 @ 22:55:27
URL: http://storasysteryster.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0