löördag






Åhh jag blir galen på den här jävla hostan som aldrig vill ge med sig!!
När väl halsen börjat bli bättre så får man ist en jävla hosta så man näst intill hostar upp lungorna mellan varven!!
Less!!

Idag har jag haft sovmorron och steg upp just före 10 då satt grabbarna och åt frukost så jag tog mig oxå lite i magen innan vi sen klädde på oss och gick ut..
Jocke skulle byta till vinterdäck på audin vilket verkligen var på tiden och vi tänkte få oss lite friskluft..
Vinterdäcken var tydligen nästan tom på luft så vi tog en prommis till "gammelmormor och gammelmorfar" för att seo m dom hade sin kompressor hemma men tyvärr var den i stugan..
Vi fick oss fika där innan vi gick hem igen..
Fredde kom med deras kompressor så nu sitter däcken på bilen med luft och allt så nu kan vi köra med den hela december ut innan det blir körförbud ;) Höhö
Den ska egentligen besiktas nu men det finns inte en chans att den går igenom och vi är inte så sugna på att lägga ner pengar på att laga den så vi köper oss nog någon annan ist så får audin åka till skroten eller om någon annan är i behov av en skrotbil :)





Jag skulle helst vilja ha typ en v40, det är en perfekt andra bil och lagom rymlig samt billig att köpa, köra och äga!! Annars skulle en A4 eller A6 passa fint oxå



Nu vilar gossen och jag tänkte försöka få något gjort här medans orken finns..
Jocke for till byn för att tvätta saaben som var mer svart än röd..








Kommentarer
MISS ALICIA

Hej!



I nätbutiken missalicia.se hittar du accessoarer för dig och ditt hem. Perfekt för julklappsshoppingen!



Vänliga hälsningar,

Miss Alicia



PS. Just nu pågår en ADVENTSKALENDER med fina priser på vår Facebooksida!

Gilla sidan för att kunna delta: http://www.facebook.com/pages/Miss-Alicia/118723208236702

2011-12-03 @ 21:16:12
URL: http://missalicia.se
Emelie

Näe jag vet, därför jag vill bli av med det plus att det förstör hennes tänder :/ Gröt får hon varje kväll innan hon går och sover och hon äter jätte bra. Så hungrig ska hon inte vara, det är väl endast vanan :S

2011-12-04 @ 13:28:01
URL: http://xplosive.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0