Sköna söndag





Jag hann bara lägga mig i sängen igår kväll innan Jocke kom hem för han hade så ont i huvudet sen har jag vaknat flera ggr under natten av att han har legat och gnällt och låtit och sagt "aaaaj" om vartannat så på morron fick jag serva honom med vatten och migräntabletter..
På morron vaknade jag av något ljud vid halv nio och ropade då på gossen som kom glad i hågen och hade suttit och ätit påskgodis från tuppen vi har på köksbordet, såna där chokladgodisar med folie på hade han ätit så det låg massor med småbitar från foliet på bordet oxå.. Rackarunge!! :) Ikväll ställer vi undan den innan vi lägger oss!!
Sen kan man ju fråga sig hur länge han varit vaken??

Dagen har jag och gossen sen spenderat i Haparanda med Emelie och Hampus där jag inhandlade regnkläder och  joggingskor till gossen och lite annat smått och gott till hemmet.. Stövlar får jag leta här i Kalix då det inte fanns några fina där eller så var det fel storlekar på dom enda som var fina..
Resten av eftermiddagen/kvällen har vi spenderat hemma i soffan typ så inte har vi fått gjort något vettigt alls..

Nu ska vi invänta BB och sen ska jag sova!! :)




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0