Måndag och ny vecka






Så var det måndag och ny vecka..
Jobbar långkväll idag och innan jag ska iväg och jobba hade jag tänkt hinna med lite saker så får se hur mkt jag hinner av allt jag tänkt :)
Mamma var nyss hit och lämnade sin bil innan hon och Mia skulle iväg till Luleå så då tar jag mig iaf iväg på några ärenden innan jag ska på jobbet..
Idag måste det verkligen hända något här om vi nån gång ska få in nya köket som ska komma på fredag så det är bara till att börja packa ner allt!!

Gossen ska på dagis halv elva så det är bara sätta igång att göra oss klara osv..

Ha en bra dag!! :)



Kommentarer
ANNE

ny vecka - nya möjligheter!

2011-04-04 @ 09:58:11
URL: http://favs.se/mode


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0