Dagen





Idag har vi varit till Antnäs för att byta en stol som var skev och sen åkte vi till Biltema där jag köpte en cykelstol till Jockes cykel så jag får ha min ifred :) Är lite bökigt nu när vi inte har någon bil att bara ha stol på ena cyekln.. Fast jag hoppas vi köper oss en i veckan för jag vill ha tillbaka Audin!!
Vi hann med några fler affärer innan vi styrde goffen till Smedsbyn och jag fyndade dynor till våra trädgårdsmöbler..

I Smedsbyn satt vi ute i solen och hade det gott och barnen lekte för fullt :)
Vi hoppade studsmatta och Alwin var lite skeptisk att komma upp först men till slut tog jag upp honom iaf och han tyckte det var jätte kul att hoppa så jag hoppas vi kan köpa oss en egen!! :)

Efter att vi kommit hem så har vi varit ute och fixat.. Jocke har klippt och trimmat lite och jag har rensat i rabatten och så har vi tagit bort blommorna från rabarberna.. Tror jag ska göra rabarbersaft någon dag om jag hittar något recept som inte verkar så avancerat :)
Imorron tänkte jag fortsätta rensa i rabetten (det är hur mkt som helst) och så skulle jag vilja ta bort dom fula ormbunkarna som är överallt men dom är tydligen svåra att bli av med så vi får väl se hur det går..
Kanske Jockes mormor kan komma och hjälpa mig lite med blommorna när dom är hem något så jag kan flytta över från rabatten som vi ska ta bort..

Imorron jobbar jag till 12 och efter det ska jag och mamma och hämta smörgåstårtan som vi har beställt till helgen :) Vi jobbar ju båda två hela helgen och då ids man inte ställa sig och laga mat så vi lyxar till det lite när det är midsommar och allt ;)

Nu vill Jocke ha dtorn så jag får väl snällt lämna ifrån mig den!!




Kommentarer
Susanne

Gott med smörgåstårta. :)



2010-06-24 @ 13:06:02
URL: http://susannelindvall.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0