Vem har beställt regn?





Vaknade för sisådär en halvtimme sen och ser att det är blött ute!!
Jag som hade beställt sol så jag kunde pressa en stund innan jobbet..
Säkert blir det sol i eftermiddag då jag jobbar men men..

Har precis ätit en skål med kräm och ska bara ta det lugnt tills jag ska göra lunch som sen får blir middag oxå då jag inte hinner hem på rasten och Jocke lär nog inte idas laga nå heller..
Jag är så sugen på att göra om här hemma, typ tapetsera om i sovrummet som jag tänkt ett tag nu men det får nog vänta tills hösten för vi lär ju måsta sova i vardagsrummet under tiden och här är det inte svalt när solen stekt på under dagen då vi har så stora fönster!!
Så vad ska man då göra tills dess??

Såhär ser sovrummet ut nu, hemskt!!
Så himla fula tapeter som inte alls passar ihop


Hade tänk helvitt med tre våder av en vit mönstrad tapet..
Har redan hittat en jag vill ha :)




Kommentarer
Sandra

Ja inte fan är de då jag som beställt nå regn!

Har du bestämt dig för den dära tapeten jag har?? vill ju se den i vitt ;)

2010-07-07 @ 12:14:36
URL: http://sanbjo.bloggplatsen.se
Ida

Ja fy, förstår det.. Att dessutom ska kosta blir ju som droppen :S

2010-07-07 @ 22:17:37
URL: http://storasysteryster.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0