Det går framåt :)





Är inne på min 6e dag med mitt nya sundare liv och jag måste säga att det går riktigt bra!!
Cyklar till jobbet på morron och dit är det 6km sen på lunchen går jag en rask promenad och joggar emellanåt runt byn och så cyklar jag hem på kvällen 6km..
Har även avverkat ett par stycken situps och andra övningar under dagen.. 
Däremellen äter jag bra mat utan ris, pasta eller potatis..
Det blir grönsaker och så även en del frukt så dricker jag såklart vatten..
Idag är min ätardag och jag har laddat upp med en liten chokladkaka och pimpim och sen får det vara bra :)
Har inte ännu tagit några mått så jag måste väl göra det så jag har någe att jämföra med för det är ju trots allt efter måttbandet man ska gå och inte vågen!!
Jag känner mig väldigt duktig och effektiv måste jag säga!!


Just nu har jag en paj i ugnen som jag har snört i lite allt möjligt i men jag tror nog den blir god :)
Måste ju ha mat med mig till jobbet så det inte blir nå slarv!!
Här hittar ni receptet på den, riktigt god och mättande så kan man ju sätta i lite vad man själv känner för :)



Kommentarer
Emma :)

Vad duktig du är! :) Man blir så oerhört pepp när man ser kilona trilla av, eller hur? :) Heja!

2010-08-01 @ 17:27:34


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0