En till




Var är dina syskon just nu? Hemma och sover
Vad gjorde du kl 2 inatt? Satt här
Vad är det första du gör på morgonen? Hoppas på att få somna om
Hur svarar du i hemtelefonen? "Hej det är Emma"
Hur svarar du i mobiltelefonen? Beror på vem som ringer
Vem ringde du senast? Mamma
Hur mycket pengar har du? Inte många kronor
Senaste kram och när? Innan jag for och jobba
Antal timmar sömn inatt? Inga alls men det brukar bli typ 5när jag kommit hem
Vem sov du hos senast? Hemma hos mamma idag
Vem sov hos dig senast? Måste nog vara syster och flickorna
Vem vet mest om dig? Mamma, syster & Jocke tror jag nog
Vem vet du mest om? Alwin
Vad ser du fram emot? Att få fara hem och sova
Vad vill du ha just nu? Pengar och sängen
Vem längtar du mest efter? Gossen
Vem stör du dig på? Det ska jag nog inte skriva här
Vem vill du sova bredvid inatt? Jocke
Vilken buss åker du oftast? Åker inte buss
Vilken årstid är det nu? Kall jävla vinter
Anser du dig själv snygg? Jag duger
Har du varit kär? Ja
Är du kär nu? Yes
Är du en bra partner? Ja det tycker jag
Har någon varit otrogen mot dig? Mmm
Har någon varit otrogen mot någon, med dig? Tydligen? 
Har du varit otrogen? Nej
Brukar du oftast ragga eller bli uppraggad? Håller inte på med sånt
Pratar du fortfarande med personen du kysste senast? Joo
Vad åt du senast? Soppa
Är du polare med grannarna? Javisst
Har du varit på ett party? Jopp


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0