16 and pregnant



Sitter och ser det just nu där dom just födde en liten tjej..
Åhh jag blir helt tårögd när bebisen väl är ute!!
Jag har sagt det förr men jag måste säga det igen, att föda bran är absolut det bästa och häftigaste jag har gjort!!
Självklart gör det ont osv att föda barn men den smärtan kan man absolut uthärda!!

Hon som nu var på tvn grinade för att värkarna tog så ont och sen efter ett tag att hon vill ha ett kejsarsnitt för att hon inte orkar krysta ut bebisen..
Bebisen måste ju ut så det är ju bara att krysta för kung och fosterland alltså!!

Hur som haver så blir man väldigt bebissjuk när man ser såna här program eller bebisar över huvudtaget :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0