Det blir ingen Haparanda resa imorron heller!!





Ni som följer min blogg har nog märkt att vi skullat åka till Haparanda nu ett antal ggr men alltid har det kommit något ivägen!! Vi hade tänk åka dit imorron för att se på utemöbler, kolla Ikea, fara på Jala och kolla efter springskor till gossen MEN dom utemöblerna som vi vill ha kostar några tusen och då är det bara fyra stolar så då måste man köpa till två stycken så det kändes lite väl dyrt om jag ska vara ärlig..
Men idag när jag läste NSD så såg jag en annons som Antnäs möbler hade och där hade som ett sånt set som vi vill ha med sex stolar och parasoll till för två tusen kronor mindre så jag ringde och bad dom lägga undan ett set i silver åt oss och tur var väl det för det fanns bara tre kvar!! Så vi åker helt enkelt dit imorron när jag fått sova någon timme :)


Men jag har inte slutat ut Haparanda resan för det utan jag hade tänkt åka dit på tisdag för nu behöver jag ju inte ha med mig Jocke då vi inte ska kolla efter några utemöbler ;)
Så om det är någon som är sugen att följa så säg till :)



Kommentarer
Zara

Var ligger Jala butiken??

2010-04-24 @ 10:02:27


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0