100419





Jag har fått gjort lite nytta idag trots att jag har jobbat delad tur och då brukar man inte få så jätte mkt gjort mellan passen.. Lunchade med mamma och hennes brukare på Myggan innan jag for iväg och gjorde lite ärenden för att sedan fara hem och börja tapetsera och vänta på att dom skulle ringa från dagis och säga att gossen vaknat..
När jag hämtat honom så körde jag han till J´s mormor och morfar där han fick vara tills J slutade så jag skulle få upp lite mer tapeter..
Nu är mina kunnskper slut då jag inte vågar mig på att sätta tapet bakom elementet då vi endast har en rulle kvar och sen fanns det inga mer med samma serie nr så det får inte skita sig med det som är kvar :)
Imorron kommer han som ska lägga mattan så förhoppningsvis kan han sätta upp det sista på väggarna..




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0