Boden





Idag har vi varit en sväng till Smedsbyn för att sedan styra vidare mot Boden med syster och flickorna :)
Dom skaffade sig en kissebebis igår som vi gärna ville se men hon är så rädd av sig så hon var på nå bra gömställe :)
Köpte en jätte fin Villervalla dress och skarf/halsduk till gossen men dressen kommer han inte kunna ha på ett tag då jag tog den i 80..
Vi var även på Dollarstore där jag köpte lite allt möjligt, mest tvål, skurmedel, glödlampor och såna saker..
Till middag åt vi rester och jag gjorde en jätte god sallad på min tallrik som bestod av kyckling, kalkon, ägg, isbergssallad, gurka och lite ris och fy så gott det var!!

Jag har satt Jocke och dammsuga nu innan fotbollen och Alwin kryper efter honom vart han än far :) Sötungen!!
Han är rätt rolig våran gossen, ibland är han rädd för dammsugaren medans han ibland håller han på och leka med den :)

Ne nu ska jag gå och bada Alwin innan han ska i säng och sen ska jag skura golven och packa lite flyttkartonger :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0