090916





Ikväll har jag och gossen haft becök av Terror som hjälpte mig att rensa vinbären och så har vi sett Idol :)
Nu sitter jag nerbäddad under filten och fryser, det är så jäkla kallt här om kvällarna lr så är det bara jag som blir frusen på kvällen.. Tror nog på det sistnämnda..

Ida har agerat nanny här under förmiddagen då jag varit på sjukan och sen på Komvux så stort tack för hjälpen!!
Vad hade vi gjort utan nanny Ida?? ;)
Så nu ska jag börja läsa svenska så då får vi se hur det går :) Förhoppningsvis ska det väl gå bra för nu känns det roligare än när man gick skola då man läste alla jälva ämnen på en gång..
Har även varit till luleå och köpt en ny vagn till gossen :)
En Akta graco Trekko i Limegrön och brun, så den har vi varit och promenerat med en sväng och han sov då så gott i den :)
Ska försöka fixa nå bilder oxå så ni får se ;)

Nu ska jag gå på bloggrunda innan jag ska lägga mig och läsa och invänta john blund :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0