Snorigt




Inatt har gossen sovit jätte dåligt..
Han var ganska snorig igår kväll så vaknade han och var ledsen flera ggr då det blev svårt att andas genom näsan..
När jag skulle lägga mig vid halv tolv så hade han redan vaknat minst 6ggr och vaknade självklart igen så jag tog upp honom och sög ur näsan och tog tempen på honom men som tur var så hade han ingen feber..
Sen ville han inte somna om för han var hur pigg som helst så han fick välling i hopp om att han skulle somna om och när klockan var typ ett så sov han igen..
Därefter har han vaknat flera ggr men inte lika ofta som igår kväll..

Hoppas nu han håller sig till att bara vara snorig och slipper få feber lr dylikt!!
Vi får se hur formen är senare om vi kan fara på bandyn lr inte..
Är han bara snorig så går det ju bra bara han har nog med kläder så är det ju varmt i vagnen :)

Idag blir vi nog bara hemma och städar tror jag..
Kanske en prommis senare så vi får oss lite frisk luft men nu måste vi få packat upp allt som ännu står i kartonger!!
Vi skulle verkligen behöva fara på en Ikea tripp så vi får oss mer trådbackar att sätta i linneskåpet och massa annat oxå såklart :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0