Jävla höst




Fy fan vilket jävla skit väder det har varit idag!!
Nu får det gärna ta och komma snö så man slipper sånt här höstväder!!
Vi har promenerat in till stan idag (eller byn) där vi har strosat runt med Hanna, Wilma, Sia och Ida men Hanna och Wilma åkte till Djuptjärna efter ett tag..
Vi var på Kids and Teens där jag köpte en tomtedress åt gossen och sen kollade vi runt i lite andra affärer..
Våran Emmaljunga var kvar hos mamma sen helgen så vi fick ta Gracon och då hade jag ju inte med mig nägot regnskydd så självklart skulle det börja regna!!
Som tur var så duggade det bara men vagnen blev ändå ganska blöt.. Typiskt!!

Sen har jag plockat undan här och diskat och gossen jyrade på i köket under tiden då vi hörde att det kom någon..
Alwins farmor och farfar var det som kom, dom har varit nere i Norrtälje sen förra tisdagen och kom hem igår kväll så vi har inte träffat dom på en vecka men gissa om gossen blev nå glad när dom kom :)
Så fick han massa fina kläder som dom hade köpt åt honom :)

Så har Mia varit här och lämnat en säng som vi ska ha i gästrummet och så hämtade hon tv-bänken och vardagsrumsbordet som hon köpt av oss så då blev vi utan..
Det var bara att fara till mamma och låna hennes gamla tv-bänk som vi ska ha tills vi köpt oss en ny och så har vi bara fotpallen som bord..
Hade tänkt bädda och hänga upp gardiner i gästrummet nu ikväll men det känns inte som att jag orkar så vi får se.. Kanske bara bäddar där..


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0