Skönt att sova i badkaret






Gud så skönt jag har haft det nyss, har legat i badet i en timme, bara tappat ut lite vatten och i med kokhett när det börjat bli kallt så himla skönt!!
Råkade även somna till några ggr, jag vet man ska inte sova i badkaret och Jocke var in och tittade till mig och ropade och kollade så jag inte hade somnat.. Jag svarade ju självklart att jag inte hade det fast det var ju inte hela sanningen för jag piggnade ju till när han ropade om jag höll på att somna :) Så ni kan ju gissa hur mina händer och fötter ser ut nu RUSSIN!!! :)

På en strax ska jag Ida och Vickan på bio, Män som hatar kvinnor blir det :) Eftersom att jag har en karl som aldrig vill komma på bio så får det helt enkelt bli med tjejerna.. Inte för att jag heller tycker det är någon direkt hit för det är alltid så kallt där men nån gång måste man ju ändå gå, man får helt enkelt klä sig varmt :)

Nu ska jag göra mig klar :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0