K






Jag och Alwin har myst och busat massa i soffan på förmiddagen och sen var vi så trött så vi gick och la oss en stund och Alwin sov 2timmar medans jag inte hade ro att sova förrän efter 1 timme och sen vaknade vi då pappa Jocke kom hem från Nyborg där han varit och tvättat bilen.. Han tycker att jag skitar ner den men vadå bilar är väl till för att navändas ;)
På en timme ska jag till sjukgymnasten så då får vi se om det blivit någe bättre..
Känns iaf bättre idag så jag hoppas på att det är påväg åt rätt håll nu..


Idag kom H&M´s sommar katalog och där i hittade jag lite sommar kläder åt gossen men ska nog kolla om det finns i nån butik ist för man får ju alltid vänta så jäkla länge på paketen tycker jag.. Men snygga sommar kläder måste han ju bara ha ;)





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0