En lugn kväll




Kvällen har varit himla lugn och skön och Alwin har inte haft speciellt ont i magen, skönt för lillgossen..
Vi har legat och myst på soffan och somnade även till en stund sen kom Ida hit och efter ett tag kom även Therese..
Alwin har fått bada och det tyckte han verkligen om, låg och sprattlade och mådde gott i badkaret och Ida var oxå med och badade honom :)
Han fick mat för typ 40min sen och somnade sen på en gång i min famn så nu ligger han i sin lilla vagga och sussar sött..
Ska oxå häva mig i säng för min ögonlock börjar vara tunga..
Imorron skulle nog pappa och Siv komma förbi så ska vi på kontroll på bvc..




Sötgossen :)
Foto:Ida



Kommentarer
Josse

Det går bara bra, nog växer den lite alltid :) Kan inte sova på rygg på nätterna dock för då blir jag pissnödig eller får sammandragningar, så det är bara vänja sig ligga på sidan redan nu :) Allt bra med Alwin?

2009-03-11 @ 08:10:38
URL: http://annajosefin.bloggagratis.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0