Tröttmössa





När klockan var halv 9 så hade jag en väldigt trött kille här så jag la honom i sängen och han somnade på stört, så går det när man inte har ro att somna om efter man ätit första gången :)
Nu har jag packat klart för dagen och väntar på att han ska vakna så jag kan ge honom mat så är vi redo att åka :)
Bikinin har jag dargit på mig men har shorts och linne oxå som säkerligen kommer få vara på under dagen oxå..
Undra om solen har hunnit till våran balkong nu så man kan sätta sig där :)


Kommentarer
Steph

Är du på för helgen? Vi blir nog hos Vicky...



Träning ikväll? Jag ska på spinning och afro :)

2009-06-25 @ 09:32:17
URL: http://spinsteph.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0