Nattuggla






4timmar återstår av mitt nattpass och jag är piggare än någonsin, hur då det kan komma sig..?
Har inte sovit någonting under dagen så jag trodde det skulle bli en tung natt så för säkerhetsskull svängde jag förbi draggen innan jag började och köpte mig en Red bull ifall det skulle krisa och för typ 2timmar sen var jag tvungen att öppna den och ta några klunkar så nu är jag pigg som en lärka :)
Har en del kvar oxå ifall det skulle behövas men just nu känns det då som att jag klarar mig gott och väl!
Har messat med Jennie i några timmar nu så vi hjälper väl varandra att håla oss vaken och det är ju inte helt fel :)

Får hoppas jag somnar fort när jag kommer hem för jag kan bara sova till 12 då vi har P-möte kl13



Kommentarer
Jenni

Tror du inte jag blev pigg som en mört då jag kom hem?! Lite less!!! Nåja, nu sitter jag och väntar på att klockan ska bli åtta. Sedan blir det sova en stund iallafall:P

2009-06-08 @ 07:42:32
URL: http://sandrajenni.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0