Middags tips??





Nu har vi det vanliga återkommande problemet, vad ska vi äta till middag??


jag vart som sugen på att göra köttbullar men våran kyl ekar tom så vi har inga ägg, undra om man kan göra det utan ägg??
Måste nog messa jocke och höra..
Förut brukade vi köpa delikatessköttbullar men sedan det stod en artikel om köttbullar i aftonbladet har jag inte köpt det nå mer utan här ska det vara hemmagjorda så man vet vad som är i!!

Alwin har fått lunch för en stund sen och nu försöker jag få honom att somna men han bökar mest på i sängen..
Han har varit ganska svår att få och somna den senaste veckan och då kan ju alla lista ut att jag får ha en trött och tjurig gosse..
Tur vi har vagnen så man kan promenera med den så han somnar när det krisar..




Kommentarer
Bella

Vad tur att jag inte har läst den där artikeln för jag köper ICAs köttbullar. Jag är fortfarande för lat för att göra egna. Du är då flitig och ordentlig som gör egna :) Någon gång ska väl jag också lära mig att orka :-D

2009-07-04 @ 17:00:28
URL: http://bellisblogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0