Hej hopp






Nu har vi rännt hela dagen i stort sett..
Var och lämnade Alwin hos mamma vid 11tiden då jag och Ida skulle på gymmet en sväng och sen när vi tränat klart for jag hem och tog en snabbdusch innan jag for till mamma där jag åt lunch och efter det har vi varit på stan och letat nya träningsbyxor åt mig, hittade ett par som jag la undan så får vi se om jag köper dom lr ej..
Nu är vi hemma och väntar på att Jocke ska komma hem från jobbet så vi kan äta middag för jag är svin hungrig!!
Grillade karrékotletter står på menyn idag och vad som blir till får vi se :)

Annar tror jag nog bara det blir till att vara hemma och plocka lite och bara vara.. Jocke jobbar ju i helgen så vi får passa på umgås dom timmarna han är hemma :)


I love my family!!



Kommentarer
Ida

Om det är på Team Sportia du hittat brallor kom ihåg att du då har rabatt med TC-kortet :)

2009-07-17 @ 20:10:24
URL: http://storasysteryster.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0