Torsdag






Då var denna dag snart slut och vad har man gjort, inte är det mkt inte..
Vaknade vid 8 på morron då gossen ville ha mat och sen vid 11 for vi till mitt jobb en sväng och hälsade på och sen har vi varit hos mamma till 5 sen bara varit här hemma..

Jag har lite ont i huvudet känner jag, hoppas bara att jag inte håller på att bli sjuk för det vill jag absolut inte!! Vill ju inte att gossen ska bli sjuk!!
Förhoppningsvis blir det bättre när man fått sig några timmars sömn..
Gossen ligger här i soffan och snarkar en liten stund :) Han har bara sovit 1,5 timme idag så han behövde vila en stund.. Synd bara att jag måste väcka honom på en stund annars får vi inte sova inatt..
Ska passa på att packa väskan klart till imorron medans han sover så man inte behöver stress packa imorron för då glömmer man väl hälften.. Är ju en del man måste ha med sig :)





LATER!!


Kommentarer
Cecilia A

Nä usch visst är det hemskt att vara fattig mamma? Man får glädjas med att man är rik på så många andra sätt än just med pengar :)

2009-01-29 @ 22:11:56
URL: http://karelare.blogg.se/
Anonym

Du ska inte väcka gossen, de är inge bra för hans lilla kropp, när han sover måste han få behandla alla intryck han får m.m + att dags sömnen påverkar inte nattsömnen. En god dagssömn ger en bra nattsömn. Sen är han så liten å försöker få till sin dygnsrytm och om du väcker han så blir de fel och han fattar inte, vad de är som pågår. Ha istället väldig ljust på dagen och när de börjar närma sig kväll släcker ni ner så kommer han efter en tid förstå att de är kväll å han ska sova. Hoppas du förstår vad jag skrivit för de blev lite konstigt.

2009-01-30 @ 19:52:18
Hanna

Hmm. Undra vem som skrivit det där? :) Du gör ju som du själv vill om du vill väcka honom eller inte. Fast då han är sådär liten så tror jag faktiskt inte att du behöver väcka honom, för dom sover ju mest hela tiden :) Han är ju så liten ännu, och då dom är sådär småa så äter dom och sover bara hela tiden :) Men däremot då han blir lite större kan man ju göra det :) Det har jag fått göra med Wilma nu, men hon är ju mer än 5 månader så. Fast i början gjorde jag inte det :) Men det är ju iofs olika, fast har du testat om han sover dåligt om du inte väcker honom? :) Du kan ju testa :) Kanske inte är någon skillnad.

2009-02-01 @ 14:04:42
URL: http://wildbee.blogg.se/
Hanna

Bara ett tips :)

2009-02-01 @ 14:05:22
URL: http://wildbee.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0