Små bebis kläder






Igår kväll fick jag nå ryck och började sortera i bebiskläderna för jag kom på att jag inte satt dom i storleksordning och det kan ju vara skönt om man slipper gräva runt i kläderna för att hitta rätt storlek för just nu så är det 50,56 och även lite 62,68 så då fick jag det gjort iaf.. Var egentligen för att jag skulle kolla om vi verkligen inte hade någon lite pyjamas som jag började och jag hittade faktiskt en i stl50 så imorron när vi far till Luleå så måste vi investera i nån i stl 56 och även 62 så bebis inte behöver frysa om nätterna :) Det var tom Jockes idé att vi skulle köpa det i Luleå för han orkade inte fara på kids and teens igår :) Hihi så nu får han skylla sig själv när han måste gå i affärerna :) Men vi ska bara på storhedén så det är nog ingen fara..
Är ju så himla mysigt med alla små kläder och jag längtar så tills vi kan börja använda dom :)




Kolla bara!! :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0