För vi har världens sötaste son!!





Alttså jag måste bara berätta om igår när vi var på bm mottagningen på kontroll med Alwin så var det 2 barnmorskor som kollade på honom och båda tyckte han var så himla söt så säger den ena "Hade jag inte vetat att det var en pojke så hade jag trott det var en flicka för pojkar brukar inte vara såhär söta" :) Men han har ju liksom att brås på vårna lilla gosse ;)

Och idag när vi varit och vägt honom så gick vi till bvc för att anmäla oss där och då träffade jag en arbetskamrat som tyckte han var så lik Jocke :) Så kom även Nina och tittade på honom och hon tyckte han hade så fokuserad blick för att vara så liten :)
Men han är så duktig och följer med blicken när man rör sig framför honom och lampor gillar han att titta på





Kommentarer
Anonym

såå liten och söt! :)

2009-01-17 @ 09:37:12
URL: http://emmelieeemorin.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0