Tjopp tjopp





Idag har solen strålat hela dagen man vi har bara varit hemma och anledningen till det är för att jag har rensat i alla Alwins kläder, stoppat i kartonger samt fyllt på med större storlkar och sedan har jag dammsugit hela stället..
Jag gruvar mig varenda gång för att dammsuga mattan i Alwins rum som drar åt sig allt skit som finns och sen får man dammsuga som en tok hur länge som helst för att få den ren.. Suck!!

Nu har jag satt Jocke att fixa middag som idag blir fiskpinnar och potatis  :)
Efter maten ska jag häva mig i duschen för att sedan bege mig mot Tesse för lite uppvärmning innan kvällen bravader :)
Vi ska nämligen på Eldfesten, har aldrig varit på den så det kan ju vara värt att fara, många säger att det brukar vara bra :)
Så ikväll blir killarna hemma själva :)



Hehe najs bild på Tesse från Lule kalaset :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0