Daddy is sick!!





Nu har vi verkligen sjukstuga på riktigt här på Centrumvägen för nu har även Jocke blivit sjuker..
Vi har iaf trotsat sjukan och tagit en promenad ner på byn för att hämta ut Jockes kort till internetdosan som inte kommit än..
Undra när jag får mitt??
Tycker det känns lite väl komplicerat det här med att byta bank och allt annat som hör till det.. Men det blir nog bra i slutändan.. Ska man låna pengar så måste man ju byta till baknen man lånar av så är det ju bara..
Dessutom så tycker jag Handelsbanken har bättre service!! Man behöver inte alls vänta länge om man har något ärende där och samma sak om man vill ha tag i någon på telefon så går det oxå undan.. Det är inte som på Swedbank där man får sitta i 1½timme MINST innan det är ens tur..

Hur som helst så var det himla skönt med en liten prommis även om vi inte orkade gå så fort så gjorde friskluften sitt..
Hade även på mig halsduk och vindjacka så jag inte skulle behöva frysa lr bli mer sjuk för nu vill jag bara bli frisk..

Nu ligger gossen och ska vila och jag funderar på att göra detsamma för jag är ruskigt trött!!


Kommentarer
Hanna

Krya på er! :)

2009-08-22 @ 14:28:00
URL: http://wildbee.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0