Nu är det rent






Puuh!!!
Nu har jag städat och gått an hela dagen så nu är jag värd att sitta här en stund :)
Jag hann inte med att städa allt som jag hade tänkt igår utan det blev bara att torka av balkongen, hänga ut alla sängkläder, vika tvätt & stoppa in i skåpen och även dammtorka i sovrummet sen skulle vi till Nyborg så jag har gjort resten idag.. Har dammtorkat överallt, dammsugit, dammat mattor, diskat och så har vi varit i förrådet och hämtat och lämnat lite grejer.. Tog ner gossens tripp trapp stol så den har han provsuttit och det gick bra fast han satt och försökte komma fram mer som han annars alltid gör när han sitter vilket resulterade i att han kräktes en hög på golvet..

Nu har vi nyss hävt i oss en god middag bestående av fläskfilé, ris och sallad :) Jag åt bara lite ris och massa sallad :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0