Frukt





Blev inte alls länge borta tidigare så jag hann umgås med mamma och Lovisa en stund när jag kom hem :)
Vi satt och pratade och sen åt vi lunch, dom åt mackor och jag åt av soppan jag gjorde här om dagen..
Sen somnade gossen och dom for hem så jag la mig och läste en stund och sen vilade jag oxå.. Gossen sov 1timme och när han sovit klart så klädde vi på oss och tog en promenad i det fina vädret.. Gick till repa och köpte frukt, jag tycker dom oftast har så fräch frukt där så det passade ju prefekt att gå dit och handla lite :) På andra affärer tycker jag att frukten ofta ser äcklig och oätlig ut..


Man måste ju försöka vara duktig och äta ½kilo frukt/grönsaker/bär om dagen så då är det ju en fördel om man har god frukt hemma..








Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0